2010-11-05
 23:21:01

Angående mat...

Visste ni att jag hatar mat. Verklige hatar det. Allting som kan ätas hatar jag.
Varje gång jag äter något, kan jag riktigt känna hur det lägger sig på kroppen, och den blir tyngre att bära. Fettet lagrar sig på varandra. Usch!
Jag hatar det, men jag kan inte sluta tänka så. Därför försöker jag att äta så lite som möjligt, och om jag äter för mycket blir jag direkt äcklad på mig själv. Vill bara spy, fast jag avstår från det, då det bara får mig att må sämre.


susanne trinh
PUBLICERAT: 2010-11-06, 00:17:43 | URL: http://happyapplee.blogg.se/

hej! kikade in här^^ du har en fin blogg!

hm.. det där du skrev lät inte så bra.. ;s äta bör man annars dör man...



allt väl annars??



kram!


Fanny
PUBLICERAT: 2010-11-06, 10:42:06 | URL: http://fjanty.blogg.se/

Sådär får du sluta att tänka.

Vi behöver mat för att överleva, ge kroppen bränsle.

Finns det ingenting du tycker är gott?



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: