2010-11-12
 21:11:51

Bam bam bam...

Moshi Moshi!
Var väldigt yr imorse, och det kändes som om jag skulle svimma på slöjden, och känslan var verkligen inte rolig! Mamma tror att det beror på blodförlust eller någonting, fast jag vet inte... Har mått sjukt dåligt hela veckan, så jag håller kanske på och blir sjuk?
För en gångs skull hoppas jag inte, för jag behöver vara i skolan nu osv.

Efter skolan gick jag i alla fall med mamma till Stinsen, där jag köpte spån till hamstern och två par strumpbyxor, och efter det gick vi till Maxi, och jag köpte en ny hårfärg, som ni får se när jag färgat. Försök gissa vilken färg ;)
Köpte även en FRIDA och OKEJ.
Imorgon är det dags för en fika med släkten, för att fira min birthday, men det blir inte japanskt, utan bara vanlig fika. Japanskt ska vi äta någon annan gång, när det bara är familjen :)


Älskar Nemi!



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: