2010-11-14
 14:04:35

If she had wings she would fly away

Ska borsta tänderna och sen ska jag och mami ut på en låång promenad. Behöver verkligen börja träna så att jag kan bli smal inför nästa sommar. Och den här gången måste jag faktiskt utföra det, då jag varje år sagt samma sak... Kommer säkert snart in en bild på mitt nya hår också, som jag är supernöjd över :)

James Blunt - Carry you home


P.S Förlåt för att jag uppdaterar så dåligt, men jag vet inte vad jag ska skriva om!

P.S.S Om ni fortfarande läser min blogg, ni som gjort beställningar, så är jag ledsen för att jag inte ritat dem ännu, men har haft ganska mycket att göra den här veckan.

P.S.S.S Är det bara jag som tycker att James Blunt påminner om Sirius Black på något konstigt sätt?


FRIDA HJÄRTA KEVIN
PUBLICERAT: 2010-11-14, 14:28:50 | URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Vinnaren av veckans blogg utses ikväll så se till att samla de sista rösterna nu! :D



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: