2010-11-09
 15:10:59

Ja må hon leva, ja må...

Fick frukost på sängen idag. Den ni! Och tusen kronor av mami. Femhundra av dem går till min tatuering, och femhundra till piercing.
Och fick många gratulationer idag, och två sånger. Haha, arigatou minna-san! (Stavade jag rätt Sara? ^^)
Annars var dagen väldigt seg, och jag hade ont i huvudet. Och det började snöa, och på hemvägen piskade dem jäklarna mig i ansiktet!
Och mentorstiden, måste jag ännu en gång säga, är jävligt onödig!
Men nu ska jag vara glad, för jag blev femtion idag.
Mormor kommer på fika idag, men för resten av släkten blir det i helgen, när pappa är hemma också. Han är i Umeå just nu för er som inte visste.
Ciao!


Födelsedagsbarnet måste upp på bloggen med en underbart hemsk bild ;)


Sara
PUBLICERAT: 2010-11-09, 15:57:50 | URL: http://zamber.blogg.se/

Du stavade rätt<3 ;) Och det är rätt grammatiskt också! xD



Grattis igen<3


Johanna
PUBLICERAT: 2010-11-09, 17:02:37

Jag tänkte just säga grattis men du loggade ut från msn så jag säger grattis här istället.

Grattis :D


Caroline - Gravid med plupp!
PUBLICERAT: 2010-11-09, 21:37:58 | URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Man får gratulera :)



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: