2010-11-11
 20:36:46

Korsat med blå...

Rösta på mig, jag är nr 4 här! Jag är veckans blogg finalist där :)

Idag var skoldagen ganska seg, och jag mådde skit, hade ont i huvudet och var väldigt trött. Som jag varit hela veckan alltså.
Men på musikalgrejset blev jag på bättre humör! Och jag är glad, för jag har skrivit klart min muntliga sak till tyskan, nu ska jag bara träna in det ;)
Och har kommit en bit på min Första Världskriget uppsats också, som jag började om igår.


Den här ville jag ha som tatuering för ett tag sedan, men har nu gjort en egen design, som jag har lagt upp på bloggen tidigare. Väldigt simpel.


frida
PUBLICERAT: 2010-11-12, 13:01:56 | URL: http://hellomiami.blogg.se/

Det är så imponerande med människor som kan rita tatueringar. Jag har försökt och det blir kaos varje gång :) himla stilren var den!



&är du intresserad av reproduktionerna så finns de här:

http://hellomiami.blogg.se/bestalla



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: