2010-11-03
 09:29:02

Promenadix

Mitt schampoo luktar supergott! :)
Höll på och skriva värsta intressanta inlägget innan internet slutade funka, och inlägget gick inte till utkast, så jag orkar inte börja om igen.

Håller på och fixar mig, eftersom att jag ska ut på en liten promenad med min kära Nikon D60. Fast först ska bilder raderas, och kameran laddas. Sedan ska jag kanske även till centrum, då jag måste köpa nya strumpbyxor, vantar och fylla på mitt kontantkort.

Lägger även in en outfit bild, då det var väldigt länge sedan jag senast lade in en :)
Är det applåder jag hör? ^^



P.S Tyckte att nevnarien.se förklarade jättebra hur bländare, slutartid osv funkar, så jag ska kolla om jag är duktig nog för att få bra bilder :)


Kate
PUBLICERAT: 2010-11-03, 10:57:04 | URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Sv: Jaha! Ja, det är så jobbigt när hela serien förstörs eller när de är tomma på idéer. Det blev liksom sämre när Peyton och Lucas försvann liksom!


Sofia
PUBLICERAT: 2010-11-03, 11:00:21 | URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

aa, jag håler utskick på blocket när det kommer en kamera.

Nikon D7000 och D300 kostar över 10000 nya och det är ju inte pengar man slänger upp ut fickan :S



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: