2010-11-14
 18:41:44

The day after is always the hardest...

Spelade lite gitarr nyss. Har blivit bättre på att spela Em, C, D och G och på att byta mellan dem. Stolt flicka!
Har inte orkar plugga idag, så jag gör hemkunskapen imorgon, och historia imorgon och på tisdag, då den ska lämnas in på onsdag. Fast har inte så mycket kvar. Ska bara skriva klart ur soldatens perspektiv, och ska även lägga till två andra perspektiv innan den får vara klar.

Och ikväll ska jag fila och måla naglarna. Var två år sedan jag gjorde det senast tror jag. Sedan imorgon blir det skola igen. Tråkigt, tråkigt, men man får väl stå ut ett tag till. Bara... 7 ½ månader kvar ungefär...
Sedan får jag äntligen plugga något som intresserar mig. Men en fråga, någon som går i/vet något gymnasium där de har en bra estetisk linje? Helst i Stockholm, eller i närheten.



P.S Eftersom att Sara var den enda som gissade på min hårfärg, så får hon en länkning, även fast svaret inte var rätt ;)
P.S.S Kan säga att färgen heter Chili chocolate, och är väldigt mörk röd.
P.S.S.S Hur snyggt skulle det inte vara att ha lila ögon?


Sara
PUBLICERAT: 2010-11-14, 19:31:14 | URL: http://zamber.blogg.se/

Jag failade...sorgligt....snyft



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: