2010-10-28
 20:40:30

Back to Yellow...

Vaknade vid tre-tiden av en mardröm som var väldigt läskig. Yick!
Så jag var väldigt trött vid fem, när min väckarklocka skulle ringa, men en viss idiot (moi) hade glömt att sätta på den...
Idag bakade jag i alla fall en chokladkaka, bröd och morotskaka (vilket mycket väl kan vara en kanelkaka, då jag råkade hälla i för mycket kanel... Smart.)
Gjorde även en feta-ost paj. Och en massa annat. Slutade halv fyra, och tog bussen hem, då jag annars inte hunnit till musikalgrejset, som förresten var väldigt rolig. Mycket skratt.
Röd i ansiktet var jag, HELA kvällen. Sedan fikade vi också, och jag tror att drickan blev spikad med alkohol... Flumm.

Smarta jag stukade foten på hemvägen, och har även ett sår på knäet, ingen aning vart den kommit ifrån. Tacobuffé på Picchus café imorgon. Intresserad?
Bakar en toscakaka imorgon också. Mumsigt. Bjöd på chokladkakan på musikalgrejset. Och en viss (wink, wink) person åt inte nästan allt...

Det var ju snällt av mig att skriva, men nu är jag supertrött, och ska gå och lägga mig. Nighty Nighty!


FRIDA HJÄRTA KEVIN
PUBLICERAT: 2010-10-28, 21:11:42 | URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Vinnaren av ett presentkort på 300 kr hos talkingclothes.se är nu utsedd. Gå in och se om det var du som vann! :D


luffi
PUBLICERAT: 2010-10-29, 10:10:50 | URL: http://luffi.se/2010/october/dagens-blogg-20.html



Hej!



Bara lilla Luffi som kikar in igen, tänkte fråga om du vill vara med i dagens blogg igen!? Kram


FRIDA MARBE
PUBLICERAT: 2010-10-29, 19:04:17 | URL: http://marbes.blogg.se/

svar: du kan välja bil, en fin bild! ;)



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: