2010-10-07
 20:35:42

My heart aches for someone to cherish me

Mår verkligen skit just nu. Helst av all skulle jag vilja lägga mig ner i sängen och försöka sova, men har massor som ska göras innan det kan hända.
Ska först duscha nu, tvätta bort smink och tvätta håret som inte tvättats på typ tre dagar. Orkar inte färga håret, så det får vara... Sedan blir det att plugga matte, då jag har prov imorgon, och jag är jättenervös och vet att jag kommer att faila. Kan ingenting känns det som!
Och jag tror även att min magkatarr har kommit tillbaka. Jättekul. Bara det inte stör min närvaro i skolan så får det vara. Jag har inte råd att missa fler skoldagar på ett tag framöver.
Åh, varför måste jag vara så jävla negativ och ångestfylld hela tiden? Hatar fan det. Undra på att ingen gillar mig. Måste sluta prata, låtsas som att jag inte finns så blir alla glada.
Nej nu ska jag slita mig bort från datorn, som förstör mitt liv. Har ingen kontroll över någonting och får panik, ångest och en massa andra problem.

Nu tänker jag skära av tråkigheterna med en bild på random människor utklädda. Nej, skoja bara, det är min klass, utklädda inför SPEX-fotot. Yess, nu börjar det bli lite övertjatat.


johanna
PUBLICERAT: 2010-10-07, 22:17:40 | URL: http://knownasme.blogg.se/

sv: tack så mycket! :)

allt bra med dig?


Maja
PUBLICERAT: 2010-10-07, 22:36:41 | URL: http://majasfotoochmode.blogg.se/

Vilken fin blogg du har! :)


dona
PUBLICERAT: 2010-10-09, 13:04:06 | URL: http://andreaspluto.blogg.se/

vi har inte spex förrän vårterminen -.-

Men annars är allt bra med dig ?

Ha det bra :D



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: