2010-10-08
 19:42:09

Useless


Imogen Heap - Useless
I feel so useless.


L I N H [www.sweetlinh.blogg.se]<3
PUBLICERAT: 2010-10-08, 21:19:43 | URL: http://sweetlinh.blogg.se/

svar: varsegod (: det är fint här!! vad händer i helgen då?<3 Fresten artisten namn var ju coolt, Imogen (:


Sara
PUBLICERAT: 2010-10-10, 18:18:15 | URL: http://zamber.blogg.se/

Angående ditt förra inlägg.

Jag vet att du inte ville att jag skulle bry mig om det men jag måste säga att du inte förstör någon genom att vara med dem :( Jag är alltid jätteglad efter att jag pratat/varit med dig. Du är helt otrolig. Rolig, snäll, smart och allt som jag vill att en vän ska vara<3

Och om du har skuldkänslor för att du är lite rund så ska du vet att jag inte bryr mig ett skit om det. Det är bara mer av dig att älska då! ^^<3 Så släpp det, älska dig själv även fast jag vet att det är fucking jävla svårt. Men försök långsamt långsamt hitta saker med dig som du gillar. Även om du bara gillar det lite, sen överdriver du. Säg att du ÄÄÄLSKAR dina ögon. Ditt hår. Din fina runda mage :3 (som föressten kan få heta Voldemort), dina händer, armar, ben, läppar :)

Och om du inte kan älska dig själv så älskar jag dig iallafall, för du är en underbar person som inte ska behöva må dåligt.<3



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: