2010-10-09
 21:56:00

Mycket roligt... Not.

Hade lite kul med att göra det här testet ja...

1. Namn? – Jenna Cecilia ---
2. Exakt ålder? -  14 år, 11 månader
3. Vart bor du? - Utanför Stockholm
4. Bor tillsammans med?  - Mamma, pappa, bror.
5. Husdjur? - Hamster, Honey Cream
6. Färg på ditt hus? - Rött, tegel.
7. När är du född? – 09-11-95
8. Klass? – 9B
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - Nej... Men vill ha ^^
11. När ska du sova ikväll? – När jag orkar. Haha, jag är så rolig.
13. Duschat idag? - Nej... -.-
14. Kramat någon idag? -  Hehe, nej...
15. Pussat någon idag? - Absolut inte!
16. Vad har du ätit? - Ehm... Mat... Chips... Kex... Inte stolt alls, för mycket.
17. Dagens klädsel? – T-Shirt och underkläder. Jag vet, very sexy... Erhm, nej.
19. Dagens sötnos? – Såklart så är det ju den som är sötast... Eh, vem?
20. Dagens roligaste? – Emma, yes, för hon är den enda jag haft kontakt med idag. Ja, där ser ni, jag är VERY lonely. Nä skämta bara... Eller?
21. Har du många vänner? - Jag har så det räcker och blir över. Haha... Hey, är inte det där ett citat, typ?
22. Hur många har du kysst? - På riktigt? Zero, nada.
23. Vem kramade du senast? - Ehm... Mamma? ^^
24. Hur många vill du ha sex med? -  Okej, ingen. Och jag ska vara ärlig här nu. Jag ska bli nunna...
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Om jag aldrig varit ihop med någon, hur ska jag då ha varit otrogen. (Honesty my friends, honesty.)
27. Har du pojk-/flickvän? - Nein.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Hmm... Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – En kompis som fråga om jag ska fotografera imorgon för att fotografen i skolan behöver hjälp. Och det behöver inte NI veta. Era nyfikna jävlar. -.-

FAVORIT:
31. Film? – Sweeny Todd. Är en av dem.
32. Låt? – Hallå, inga svåra frågor, tack!
33. Mat? – Usch, hatar mat!
34. Dryck?- Oh, oh, jag vet svaret! (Viftar med handen. Ja Jenna?) Ehm... Caffe Latte?
37. Stad? – New York, London. Har aldrig varit där, men det är ju inte hela världen.
38. Land? – Australien! Oh, yeah. (Duffman)
39. Ämne i skolan? - Hehe.. Många. Svensk, engelska (inte gilla läraren), Historia, Bild, Syslöjd.
40. År? - Tror du jag vet det?

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – Hemligt. Hehe ^^
42. Personen du kysste? - Hallå, har aldrig kysst någon?
43. Gången du spydde? - Typ några veckor sedan...
44. Gången du grät? - Två veckor sedan tror jag... Första gången på typ ett år eller något.
45. Pizzan du åt? - Länge sen! Kanske ett-två år sedan.
46. Gången du var i göteborg? - Två eller tre år sedan.
47. Gången du var i Stockholm? - Förra veckan? Eller veckan innan det?
48. Gången du var full? - Never, ever!
49. Gången du var hög? - Samma som föregående fråga. (ooh, vuxet svar?)
50. Personen som såg dig gråta? – Mamma. Gillar egentligen inte att gråta inför andra...

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Schwarz!
52. Hund eller katt? - Hund, fast katter är också söta.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – Beror på, men hemma för det mesta. (+ Att ingen vill ha mig, haha ^^)
54. Tv-spel eller datorspel? – Computer.
55. Singel eller upptagen? –  Singulär. Haha, så underbar jag är... Not
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Ehmm... Du skämtar med mig?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Gissa? Uppraggad såklart ;)
59. Big brother eller paradise hotel? - Neither.
60. Svart hår eller blont? - Vill ha svart hår! Med coola slingor. Mums.
61. Blåa ögon eller bruna? – I like it brown ;)
62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD!!
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholma.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Fanta. Speciellt om det är Exotic. Man blir full av det!
66. Pizza eller kebab? - Kebab.
67. Randigt eller prickigt? - Både och ♥
68. Älska eller älskas? - Vet inte faktiskt.
69. Leva eller dö? - Dö.


ANTAL:
70. Personer du älskar? – Vet inte...
71. Personer du hatar? Tycker illa, hatar ej ;)
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Några...
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? – Inga...
74. Glassar du ätit på en dag? – 2
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – None.
76. Gånger du haft minnesluckor? -  Eh, många?
77. Piercingar har du? – Öron, men ska få snake-bite. Yay!
78. Personer du saknar just nu? - Väldigt många, vissa som jag inte borde sakna.
79. Gånger ditt hjärta brustit? – Många... Hehe, tror jag...

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Hemligt. Nananana ^^
81. Ska du träffa imorgon? – Jenny och Gabbi. Kanske fler...
82. Sjöng du senast för? – Mig själv xD
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Emma.
84. Spelade du tv-spel med senast? – Nobody.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ingen. Någonsin!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Tror du jag avslöjar det eller?
87. Förtjänar att dö? - Eh... Jag? Hehe xD
89. Vill du sova brevid inatt? - Hemligt igen... (Ler belåtet.)

VAD:
90. Gör dig glad? – Mina vänner ofc.
91. Gör dig ledsen? – Mycket xD
92. Vad vill du helst göra nu? – Vet inte...? Ingenting.
93. Önskar du att du slapp göra? – Sova...
94. Vill du ha nu? - Very mucho xD
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Hmm.. JAG SKA FÅ EN TATUERING :D
96. Längtar du till? – Någonting långt borta.
97. Tycker du om dina betyg? - Nej, vill ha MVG i allt. Då är jag nöjd.
98. Ångrar du i ditt liv? – Väldigt mycket, ja.
99. Är det bästa som har hänt dig? – Jag ska nog säga mina vänner :)

P.S Väldigt roligt, jag vet...


FRIDA HJÄRTA KEVIN
PUBLICERAT: 2010-10-09, 23:39:11 | URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D


Julia
PUBLICERAT: 2010-10-11, 12:45:10 | URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

wey kul lista :) den snorjag nog! hihu


Julia
PUBLICERAT: 2010-10-11, 12:46:05 | URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

elr nehe det gick visstejatt kopiera :p fanjagsombehövde nåt attördrivatidenmedenstund haha



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: