2010-10-01
 18:53:06

Voldemort

Idag var skolan helt okej. Förutom att jag hade lite ont i huvudet och halsen. Vill faktiskt inte bli sjuk just nu, när det går så bra i skolan!! (Ja, vi fick våra omdömen.)
I alla fall, första lektionen var slöjd, och jag ritade klart mönstret till min väska. Gjorde det helt själv! O.o
Sedan hade vi en massa andra lektioner...
Och sedan var jag med Sara. Det finns ett ord för att beskriva det hela! FLUM! Love it.

...

I fucked Voldemort.

...

Me too!

...

Och jag kom på vad jag ska vara på SPEX fotot. Mohahahaha! (Evil laugh. Imagine Voldemort in a pink dress, dancing Waltz with Dumbledore. Japp, det har ALLT med saken att göra...)
Är på flumhumör, och sitter och skrattar för mig själv. Mhm.

Bye bye! (Vinkar frenetiskt!)




Yay! Första passade bra till vårt samtal. Den andra var bara rolig. Hittade massor av roliga bilder m. Voldemort på... Ahem... Google.



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: