2010-10-29
 21:00:56

When time dies, and fades away

Är supertrött, så efter att det här inlägget är skrivet så ska jag sova, om inte jag med min vanliga otur blr superpigg...
Sista dagen på praon idag. Bakade en toscakaka som vi sedan åt under fikan. All tyckte att den var supergod, så yay! (Har ni märkt att jag säger super jätteofta?)
Fick även göra andra saker, men det är inte intressant för er att höra. Allt som allt, så har min prao-experience varit väldigt rolig, och jag blev glad när jag fick veta att dem kanske ska ringa mig nästa vecka och jag ska få jobba lite :)
Enda dåliga saken var att jag stukade foten igår, och just nu har jag ganska ont då jag har stått, gått och whatever hela dagen. Gick till jobbet, hade tänkt gå hem, men min fot orkade inte, så det blev buss till station, men gång hem därifrån.

Nästa vecka blir det plugg (historia och hemkunskap) och på torsdag och söndag är det extra lång musikalgrejs. Superkul.

P.S Fick en fin kaffekopp också, en handgjord i keramik. Superfin :)



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: