2010-09-15
 20:48:24

B Ä T T R E N U

Förlåt för inlägget under, förlåt för om jag fick er att känna er illa tillmods. (Yeah right ;)
Mår i alla fall lite bättre nu, och gick ut på en promenad med mamma och pratade ut lite. Fick även chansen att klaga på min skola som jag måste få säga, är väldigt dålig. Störigt, typ inga bra lärare osv. (Det här är enligt mig, och jag är ledsen om någon tycker annorlunda. Deal with it!)
Blir bara skitförbannad på det. Ska kanske skicka ett litet anonymt brev och ge lite tips ;)
Nu ska jag i alla fall läsa lite, antingen fanfiction eller Inspärrad av Teresa Cooper. (En sann berättelse)


FRIDA HJÄRTA KEVIN
PUBLICERAT: 2010-09-15, 21:33:03 | URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D


Nathalie
PUBLICERAT: 2010-09-16, 11:44:50 | URL: http://liborius.blogg.se/

kvällens blogg är utsedd!:D



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: