2010-09-26
 22:14:25

Divine and L.A Candy

Moshi Moshi!

Idag har jag suttit vid datorn då. Som vanligt... Och städat. Fast jag blev klar för typ en halvtimme sen (Peace!)
Yes... Och jag har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva, men tänkte vara snäll och göra det endå.
...
Måste skriva en Engelska essay till imorgon, typ. Har inte ens börjat. Och plugga till hemkunskap. Japp. Göra en extra SO uppgift, eftersom att jag satsar på högre betyg än G. Eller IG...
Och det blir många punkter här, efter mina meningar. Jaa...
Har slutat gå på KBT. Orkade inte. Även fast jag bara gått tre gånger, så orkar jag inte. Mår skitdåligt av det, att gå dit. Och prata. Så jag slutade.
Nu ska jag äta någonting, även fast jag egentligen borde avstå. För det är inte bra att äta för mycket. Och jag har verkligen frossat den här helgen. Usch. Känner mig äcklig. Men jag ska äta endå. Och läsa Lauren Conrads bok L.A Candy, som jag köpte för flera månader sen. Har inte orkat läsa den, eftersom att jag har Divine serien kvar att läsa. Japp...
Ska gå nu, innan det här inlägget blir FÖR tråkig.


1:a boken i Divine serien, Divine by Mistake

P.S Måste börja läsa fler svenska böcker. Har börjat läsa för mycket engelska, och glömmer ord på svenska. INTE BRA!!!

Tre utropstecken passar utmärkt när man får panik/är stressas osv... Dagens lektion inlärd? CHECK!



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: