2010-09-25
 22:07:32

Förlåt

"Förlåt. Förlåt för allt jag gjort och alla människor jag sårat. Förlåt får den olycka jag burit med mig, som påverkat alla omkring mig. Förlåt, förlåt, förlåt.
Det var inte meningen. Jag lovar det. Det var inte meningen att det skulle bli såhär, att jag skulle ha ett svart hål där mitt hjärta ska sitta. Förlåt för att jag inte kan känna någonting, förutom smärta och självhat. Förlåt för att jag är så okänslig, att jag skämtar varje gång någon vill prata allvar. Förlåt för att jag inte är normal, förlåt mig för allting som egentligen varit mitt fel.
Förlåt för att jag inte uppskattar det jag har. Förlåt för att jag är så egoistisk, och tänker bara på mig själv.
Det finns så mycket jag vill säga förlåt om, så mycket att jag inte ens kommer ihåg vad. Jag vet bara att det finns något jag behöver säga förlåt över."

Lördag 25 september 2010, Dagbok

P.S Förlåt för att jag postar det här inlägget.


Johanna J
PUBLICERAT: 2010-09-26, 17:18:13

Alltså jag suger på att prata och så men jag känner igen mig så sjukt mkt i allt du skriver. Och du behöver inte säga förlåt, säg varsågod istället, för all lycka du har gett mig.



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: