2010-09-03
 16:38:29

H A T E I T A L L

Idag mår jag sjukt dåligt. Ångest. Illamående. Självmordstankar. En dålig dag allt som allt. Vill verkligen inte må såhär, och känna som om livet är hopplöst, att det skulle vara mycket bättre om jag inte fanns här.
Vill lägga mig ner och dö eller vad som helst, bara smärtan försvinner!
Och hatar rösterna! Som tvingar mig att göra saker jag verkligen inte vill, som jag mår skit över.
Orkar inte. Jag skiter i allting.

Förlåt om ni är sådana som inte gillar att läsa bloggar om någon som mår dåligt, men jag kan inte rå för det, och jag orkar inte hålla allting inne som jag gjort de senaste 5 ½ åren.


Julia
PUBLICERAT: 2010-09-03, 17:33:49 | URL: http://mymisery.blogg.se/

Sv: Ja jag gillar faktiskt också när kylan kommer, det är så himla mysigt :)



O va tråkigt att du mår så dåligt :( hoppas att det blir bättre snart och att du får en skön kväll. Strunta i om vissa inte vill läsa om att man mår dåligt. Man mår inte bra att hålla inne sånt! Kram


Julia
PUBLICERAT: 2010-09-03, 17:36:36 | URL: http://mymisery.blogg.se/

Jag spelar the sims 2 djurliv och året runt :D brukar du också spela the sims? Jag tycker det är skönt ibland o "fly in i den världen" när man mår dåligt. Då kan man glömma bort sig själv en stund. Kram


Nathalie
PUBLICERAT: 2010-09-03, 17:59:53 | URL: http://liborius.blogg.se/

vinnaren av dagens blogg är utsedd:D


Jazzy
PUBLICERAT: 2010-09-03, 18:03:35 | URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Man måste tillåta sig själv att må skit emellanåt, ingen klarar av att hålla en fasad uppe jämt, så gråt om du kan. Bryt ihop & kom igen som man säger...!


FRIDA HJÄRTA KEVIN
PUBLICERAT: 2010-09-03, 18:22:27 | URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

SV; Ja, visst är dom? :D


Johanna Johansson
PUBLICERAT: 2010-09-03, 20:39:46

Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, vi har ju inte träffats på typ tusen år och vi pratar aldrig eller någonting, men jag vill verkligen att du ska må bra, och jag saknar tiderna då du bodde här och vi var små och hade vårt lilla JEJ-gäng eller vad man ska kalla det. Men håll ut och kämpa på, allt kommer att bli bra, kanske inte riktigt än, men någon gång. Det kommer att bli bättre. Och jag lovar dig, det skulle inte bli bättre utan dig, även om du kanske inte tror det så är det många som bryr sig om dig och vill att du ska leva. Du får inte ge upp, alla har dåliga dagar och jag vet ju inte hur du mår annars, om det bara är en dålig dag eller om du alltid mår såhär, men du ska veta att jag bryr mig om dig och du borde inte få må såhär, du är för bra för det. Du är en underbar person och du får aldrig tro någonting annat, okej?



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: