2010-09-18
 20:53:29

H O C K E Y

Idag var jag på kalas hos min kusin, som fyllde 6 år. Stora flickan hon har blivit! :)
Busade med henne, vilket resulterade i att hon skrek mycket och min frisyr förstördes lite grann. Haha.
Sedan åkte jag och pappa och tittade på en hockey match. Träningsmatch mellan Sollentuna och Väsby. Och eftersom att hockey pratas det mycket om hemma hos mig, så har jag börjat vänja med vid det, och faktiskt tycka att det är roligt. Lite bråk blev det också mellan lagen. Spänningen måste väl också vara med? ;)


En egen liten kreation som aldrig visats för till någon annan förutom familj.

P.S Hade inte tänkt skriva, så var glada för det här lilla!
P.S.S Imorgon tänker jag städa mitt rum och plugga lite. Inte säkert att det blir något inlägg.
P.S.S.S Förlåt för att jag uppdaterar dåligt!!!
P.S.S.S.S Alla inlägg som har egenritade bilder i hamnar i kategorin
Konst.



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: