2010-09-01
 15:52:19

H O N E Y C R E A M

Moshi Moshi!
Idag var jag supertrött på morgonen eftersom att jag vaknade i natt. (Igen.)
Hade i alla fall bara tre lektioner idag eftersom att jag hade en tid hos BUP klockan 1. Första lektionen var i alla fall matte, och i måndags gjorde vi vårterminens nationella prov och idag fick vi tillbaka resultaten. Fick 9/3 (9 G och 3 VG.) av 10/8. Kom med på tavlan som ett av de bästa resultaten, men tycker att jag kunde gjort bättre ;)
Tredje lektionen, på musiken gjorde vi övningar som hade med puls och takt att göra. Vi har även en ny musiklärare som jag tycker verkar vara ganska bra :)
Men nu ska jag i alla fall snart äta nudlar och sedan blir det att städa hamsterburnen som jag glömde (igen) och plugga lite NO och skriva en sak till svenskan.
Adios!



Min hamster Honeycream.



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: