2010-09-27
 15:47:25

Resultat

Moshi Moshi!

Idag hade vi bild första lektionen, och vi har i uppgift att göra ett projekt om offentlig konst. Vissa delar låter långtråkiga, medans andra delar verkar ganska roliga. Och efter lunch, på matten, fick vi tillbaka våra diagnos/test saker och jag fick 26/30 (max) på ena delen och 5/1 (5G/1VG) på andra. Blev superglad eftersom att det kändes som om det gått jättedåligt för mig.
Och på sista lektionen, NO, fick vi reda på våra provresultat. Fick 19/18 (19G/18VG). Var fan två poäng i från MVG. Humpf.
Nu ska jag fortsätta och skriva, ciao pao!

 <----- Eller så syr jag en sån där klänning. (Point, point, point)

P.S Har även kommit på vad jag ska göra på syslöjden (efter idrottsdesign). Min cosplay dräkt till UppCon. Troligen... Fast vet inte om jag ska göra en skoluniform, eller en maid-dräkt. ^^ Eller vet inte, har ni förslag på någon anime-relaterad dräkt jag kan göra?

P.S.S Ska även färga håret, blått eller rosa. Ska köpa färgen på torsdag när jag går till tandläkaren i stan. (Shhh, säg inget till min mamma! It's a surprise!)



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: