2010-09-12
 11:49:02

S O U T H P A R K

Somnade inte förrän vid 4-5 tiden så jag vaknade ganska sent, klockan tio för att vara exakt.
Och snart ska jag börja städa mitt rum och sedan blir det att plugga lite. Inte för att jag egentligen har läxor, men tänkte att jag redan nu ska försöka börja träna till nationella proven som är på vårterminen. Lite för tidigt kanske? ;)
Har även bestämt mig för att det verkligen är dags att börja träna. Måste gå ner 20 kg till nästa sommar, och vi får väl hoppas att jag klarar det, och slipper gå och gömma mig i munkjackor och byxor hela sommaren. Kan bli ganska varmt det ;)



Såg någon av er South Park: Bigger, Longer and Uncut som kom i natt från 00.45 till ungefär 2.20? Tyckte det var väldigt roligt att se, eftersom att jag gillar South Park.
Ska nog även någon gång börja inköpa alla 11 säsonger. (Eller är det 12?)



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: