2010-09-26
 19:10:07

Tack

Tack, tack, tack för alla som finns i mitt liv. Jag måste bara få visa min tacksamhet mot er, som stöttar mig, medvetet och omedvetet.
Min familj, som älskar mig, oavsett några dumma val jag gjort i livet och alla beslut jag tar, så finns ni där för mig 100 %. Älskar er. Även dig broder min ;)
(Ehe, inte för att han läser, så han ser ju inte det här... xD)
Mina vänner, som kan få mig att skratta även när jag mår skit. För ni gör skolgången i mitt liv mer uthärdligt, då jag slipper känna ångesten för det mesta. Jag tycker inte jag förtjänar er, för ni är så jävla underbara. (Samma sak kan ej sägas om mig.) Och jag är glad att ni stått ut med mig såhär länge.
Och släkten såklart.

Ville skriva något lite mer positivt, så jag bestämde mig för att tacka människorna i mitt liv.

Om inte dem stöttat mig, så skulle jag redan varit död i sex år nu, och även fast jag fortfarande vill dö, så håller ni mig vid liv. Skyll er själva när ni blir irriterade på mig ;)

Inspiration till texten kommer från en kompis, som varit ett stort stöd från typ tvåan/trean till sexan/sjuan, och även fast vi inte är lika nära nu, så älskar jag henne fortfarande.

Tears fall down on the letter,
the letter that you wrote,
and I can feel your hand wipe them away,
even now that you're gone.


Sara
PUBLICERAT: 2010-09-29, 17:30:38 | URL: http://zamber.blogg.se/

OHOHOHOHOHOHOOH~~!

Såklart att du förtjänar att vara med fiiiina miiig evil smile, ego smile, peddosmile<3

Nämen allvarligt, det är klart att du förtjänar oss(dina vänner) :) <3 Du är fan helt underbar Jenna ;)<333



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: