2010-11-28
 18:51:20

Om bara...

Jag borde vara bättre,
borde vara glad.
Sluta tänka på mig själv,
hela jävla tiden.
Det är inte rätt,
att jag inte bryr mig,
om någonting.
Om bara allting,
var annorlunda.
För jag vet inte hur mycket mer,
jag klarar.


Johanna
PUBLICERAT: 2010-11-29, 16:15:40

Du är bra, man behöver inte vara glad hela tiden, inte ens ibland om man inte kan/orkar. Man kan inte rå för allt detdär. Och jag ska inte säga att du orkar och att du klarar allt och sånt, för det vet jag inte. Men har du orkat och kämpat så länge, så tror jag att du klarar av ett tag till. Du är starkare än vad du tror. Jag vet inte vad jag ska säga, jag önskar att jag kunde få dig att må bra, men det funkar inte så. Tyvärr. Men fortsätt kämpa iaf.



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: