2010-11-06
 21:09:04

Jag tror jag gillar dig...

Jag kom på en sak nyss... Jag tror jag gillar en kille, faktiskt. Det var ett tag sen... Älskar den pirriga känslan jag får av att tänka på honom, men jag hatar när jag vet att han inte ens tycker om mig. Vet säkert inte ens att jag existerar.
Så är det alltid för mig när jag gillar någon. Fast jag är bara (om 2 dagar) 15 år. Vet ingenting, som mamma säger ;)
Men ibland önskar jag så in i helvete att jag hade en kille, som älskade mig precis för den jag är. Fast det är nog ganska svårt att göra. Jag är för dyster av mig, för fet, för ful och en massa annat som är för mycket. Jag skulle bara förstöra, så det är nog bäst om jag blir en nunna, och skiter i killar.
Det blir bättre för dem på det viset ;)
Herregud, varje gång jag tänker på honom så börjar jag le som ett fån. Och det är ju jättekul att jag gillat honom en gång tidigare.
Old feelings resurface.

Plus att jag alltid faller för "bad boys". Alltså sådana som typ skiter i skolan, kommer försent osv. Det är "bad boy" för mig. Om dem röker, super och knarkar eller vad dem gör, så är det "extreme bad boy".
I alla fall...

Nu tänker jag fråga er en fråga, som inte har någonting med saken att göra.
Har ni Spotify?
Jar menar, det känns som om alla förutom jag har det, hehe...


Elinor
PUBLICERAT: 2010-11-06, 22:00:18 | URL: http://elinorsfoto.blogg.se/

Sv: Åh tack så mycket! :D så snällt av dig :)



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: