2010-10-13
 20:20:40

Betyg

Moshi Moshi alla!
Tänkte att jag skulle vara snäll och uppdatera :)
Idag var väl skoldagen helt okej. Började med matte, då vi gick igenom provet och fick tillbaka det. 0,5 G-poäng ifrån VG. Fan vad dålig man känner sig.
Och på engelskan hade vi redovisningssaken, och jag sög. Stammade, tappade bort mig och darrade som fan. Tittade heller inte upp alls typ, vilket man ska göra. Tror förresten att jag glömde säga vad jag fick på engelska-provet. Det blev i alla fall VG+ på båda delarna. Dåligt, dåligt. Borde pluggat mer, så att jag kunde ha fått MVG. Men är man dålig så är man. Är i alla fall i skolan, och skolkar inte som förra året. På grund av min depression då... Men jag måste vara i skolan, eftersom att jag satsar på att få MVG i de flesta ämnena. Fast jag är nog inte tillräckligt duktig för det. Och sedan blir jag superirriterad på mig själv och asbesviken.
Fattar inte ens hur jag fått VG i sju ämnen och MVG i två. Känns som om jag inte förtjänar dem betygen, även fast jag såklart gillar mina MVG:n. Fast mina VG:n (och G:n) får gärna bli till MVG:n.

Nu blev det lite betyg snack här, och om jag vill uppfylla mina krav får jag ta och börja plugga nu ;)



Sofijah - Varför


P.S Gillar vanligtvis inte svenska låtar, men älskar verkligen Sofijah's låtar :)



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: