2010-10-20
 17:18:53

Bored to death here...

Moshi Moshi bloggen!
Förlåt, för att det blivit tre inlägg i rad som varit novell/dikt. Det är något jag verkligen tycker om att skriva, men det kan bli ganska tråkigt för er läsare. Måste ju såklart ha lite variation ;)
Idag var jag hemma, ont i halsen och snuva. Vill ju inte smitta kunderna. Men imorgon ska jag nog tillbaka igen, för vill verkligen inte missa ännu en dag. Det är kul att jobba där, och blir sjukt deppig av att vara hemma.
Har i alla fall ritat idag, och skrivit lite. Och sjungit, även fast jag har ont i halsen. Ja, inte så smart, men älskar att sjunga. Fast ingen får höra, no, no.
Funderar på att ändra min design... Nä, tror inte att jag orkar. Vi får nöja oss med den jag har nu. Den visar att jag har en mjuk sida någonstans inom mig. Haha, superrolig jag är ^^


Bara för att jag inte hittade någon bättre bild. Den här är typ ett år gammal xD

P.S Om tre veckor fyller jag år, yay!



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: