2010-10-03
 18:50:02

Det gör ont

"Det gör ont. Hela tiden. Det värker i mitt hjärta, och mina lungor pressas ihop. Halsen täpps igen, och ögonen brinner av instängda känslor.
Djupa andetag. In. Räkna till tio. Ut. Räkna till tio. Det funkar inte, utan får paniken att växa och ångesten att träda fram. Ju mer jag försöker skjuta det iväg, destå mer påträngade blir det. En tår glider nerför min kind, och jag torkar snabbt undan den. Det är svaghet, att visa smärta. Att visa att det som hänt påverkat mig, lämnat så djupa sår.
Mina ögon letar efter något vasst, något som kan få det att bränna när det glider över huden. Vad som helst, som lämnar spår efter sig. Som visar hur värdelös jag är."

Söndag 3 oktober 2010, Dagbok


FRIDA HJÄRTA KEVIN
PUBLICERAT: 2010-10-03, 21:47:38 | URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: