2010-11-07
 20:09:06

Dag 6

Dag 6 - Favoritserie

Jag vet inte om jag har en favoritserie just nu, men kan rabbla upp tidigare favoritserier:

One Tree Hill - Älskar den fortfarande, men jag måste säga att de senaste säsongerna har varit en ganska stor besvikelse. Efter att dem blev vuxna var det inte lika bra längre.

Prince of Tennis - En anime serie som jag är förälskad i, även om den inte innehåller någon kärlek. Bara tennis. Men den är bra ändå :)

Buffy the Vampire Slayer - Har fortfarande inte sett klart serien, men jag har tröttnat lite, då jag läst fanfics, och har nu börjar gilla Willow/Spike, vilket verkligen inte sker i serien.

Grey's Anatomy - Vet inte varför jag drogade den serien ett tag, men tycker att den är bra. Fast säsong ett till fyra var bäst, sedan började det bli sämre. För mycket drama.

Det var några av mina favoritserier från förr. Har säkert haft fler, men kommer inte på fler ;)



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: