2010-11-07
 18:34:35

Sunday

Det skulle vara så enkelt, att bara ta den där jävla kniven och få ett slut på allting.

Brukar inte vara nere efter musikalgrejs, men idag är jag det. Måste bero på att skolan börjar imorgon, och att jag i tre veckor varit neutral med mina känslor.

Är hemma just nu, ensam då mamma är på jobbet och pappa och bror på hockey. Match eller träning vet jag inte. Imorgon åker pappa till Umeå igen, fast det blir tre dagar istället för fem.

Mår illa just nu, på grund av pizzan. Åt alldeles för mycket, enligt mig. Fast nu när skolan börjar går jag tillbaka till mina vanliga matrutiner, vilket känns skönt. Har ätit för mycket de här tre senaste veckorna!


En mycket ful bild på mig själv. (Alla bilder på mig blir fula, är inte fotogenisk - stavning?)


Lina
PUBLICERAT: 2010-11-09, 19:11:22

Du är inte ful, du är jättefin!



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: