2010-10-06
 07:49:30

Fan ta dig Voldemort!

Engelska prov idag då. Pluggade inte alls så mycket som jag hade tänkt mig, men eftersom att engelska är lätt så kommer jag förhoppningsvis få minst VG :)
Det dåliga är att idag slutar vi ett eftersom att vi inte har SO, och jag tänkte liksom, hallelujah moment, men sedan fick jag veta att vi har idrottslyftet klockan tre. Tror jag... Det här är ditt fel Voldemort! (Pekar förberående på mannen-utan-näsa-eftersom-att-Quirrell-råkade-raka-av-den)



P.S En sen bild på sakerna jag köpte när jag var i stan. (Ignorera mina kvitton :)

P.S.S JA, jag är beroende av Harry Potter. Vill åka till Harry Potter world i USA... Nu :) Vill någon köpa biljetter till mig och bästa Sara?



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: