2010-10-16
 16:54:13

Funderingar

Moshi Moshi!

Har bestämt mig att skriva alla mina inlägg på ett word-dokument, då det hackar fett mycket när jag skriver på internet. Så om det är många paragrafer, stycken och whatnot, so vet ni varför.

Sitter just nu och lyssnar på Chris Daughtry, hans låt September, som är superbra och finns längre ner på min blogg. Scrolla bara ner, så hittar ni den ;)

Funderar även på om jag ska rensa mina fanfictions som jag skrivit. Har jättemånga som jag inte läst på länge. Fast jag vet inte om jag orkar :) Men är fett sugen på att skriva, antingen en dikt, eller novell, men kommer inte på något, alldeles blankt. Så om ni har några idéer, så är jag tacksam :)

Om ni vill läsa något av det jag skrivit, så kan ni kolla in min fanfiction sida (där dem flesta av mina berättelser är gamla, och därför inte så bra skrivna) eller fictionpress sida.

http://www.fictionpress.com/u/739339/Tempted_Sacrifice

http://www.fanfiction.net/u/2210309/Tempted_Sacrifice



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: