2010-10-04
 08:16:01

God morgon!

Har jätteont i magen! GAH! Det blixtrar av smärta, och jag kan knappt gå känns det som. Och orkar egentligen inte gå till skolan, men jag gör det ändå.
Det är även nattorientering ikväll klockan åtta, och om man inte är med måste man vara i skolan hela dagen imorgon. Om man är med slutar man ett. Woho, då har man tid att plugga till engelska provet som sker på onsdag.
Ska börja ta på mg skorna och gå till skolan. Tur att jag bor typ bara 2 minuter ifrån, så kan man ta de lugnt på morgonen. (Lite onödigt för mig att vakna klocka sex på morgonen ;)

'
Här är en liten bild som jag ritat. Superfin ;)

P.S Väldigt snällt av mig att skriva på morgonen :)


djoikiis<3
PUBLICERAT: 2010-10-04, 10:25:21 | URL: http://djoikiis.blogg.se/

Vilken fin bild!^^ :) Jobbigt att sticka till skolan med ont i magen, vi har studiedag idag ;) Krya tjejen(L)


FRIDA HJÄRTA KEVIN
PUBLICERAT: 2010-10-04, 15:03:52 | URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: