2010-10-27
 20:02:21

Two days...

Moshi Moshi!
Bara två dagar kvar av praon... Både roligt och tråkigt.
Idag fick jag baka bröd (m. oregano) och en citronmazarin kaka. Den var god (enligt andra). Fick även dekorera en smörgåstårta inför en begravningsfika. Den blev superfin.
För övrigt har jag gjort kaffe, plockat disk osv... Fick sluta 15 min tidigare.
Har fått några beställningar på avritning (skicka en tydlig bild med bra kvalité, [email protected]) och har ritat två stycken idag. Egentligen tre, men en fick jag slänga för den blev sämst. Fast jag är besviken på vissa, som inte blivit som jag velat... Dem måste vara perfekta. Fast det är dem inte. Känns som om jag suger på att rita ibland... (BORT ONDA TANKAR, VAR POSITIV...)

Mår illa just nu. Åt en pizza för... två timmar sedan? 1 ½ timme sedan... Usch...


...Egen gjord latte....


Sara
PUBLICERAT: 2010-10-27, 20:46:24 | URL: http://zamber.blogg.se/

Fuck (Voldemort) vad avundsjuk jag blir att du får baka! O_O<3

Du ritar bra, tänk inte tanken att du är dålig, men alla kan bli bättre! :D<33



Aww, tack<3 Trots att det bara är klotter xD<3

Jaaoo, jag blev jättenöjd med den :3


Sara
PUBLICERAT: 2010-10-27, 20:47:01 | URL: http://zamber.blogg.se/

Jag kommer nog imorgon trots att jag är lite sjuk ^^'



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: