2010-09-19
 21:13:46

To do-list

2010/2011
◊ Börja äta frukost varje dag.
◊ Inte skippa luncher eller middagar för att sedan frossa i mig mat. Det gör INTE mig smalare.
◊ Bygga upp mitt självförtroende.
◊ Sluta tänka på vad andra tycker om mig hela tiden.
◊ SLUTA HÅLLA INNE VAD JAG KÄNNER!!
◊ Gå ner så att jag väger som mest 65 kg, vilket är min normal vikt. Får nöja mig med det, istället för att försöka gå ner till 58 kg.
◊ Inte stressa upp mig över saker, som t.ex. betyg.
◊ Börja träna!
◊ Försöka att inte sitta vid datorn lika mycket.
◊ Försöka sova bättre.

Det är vad jag kommit på just nu. Vi får se om något annat kommer tilläggas. Tycker det är ganska bra mål :)


Lite humor ;)


simone
PUBLICERAT: 2010-09-21, 11:08:07 | URL: http://fattybom.se

söt hoppborg :D



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: