2010-09-20
 20:03:48

H A R R Y P O T T E R ♥

Skulle just ta en slurk underbart god kaffe när jag insåg att koppen var tom. Blev inte så glad då.
Håller just nu på att skriver en fanfiction samtidigt som jag varierar med att läsa bloggar/fanfiction. Har fått inspiration till att skriva igen, vilket jag tycker är superkul. Hoppas bara att det håller, och att jag inte får skrivblock igen :)
Och min fanfiction handlar, såklart, om Hermione Granger, min favorit person i Harry Potter. Älskar hennes personlighet, allting. Spelas av Emma Watson.

Severus Snape. Började inte gilla honom förrän efter att läst sjunde boken, just innan han dog, men nu är han en av mina favorit karaktärer. Älskar hans kommentarer! Alan Rickman.
Fred och George Weasley. Vem älskar inte tvillingarna och deras skämt? Superroliga :) James and Oliver Phelps
Harry Potter. Såklart ska man älska huvudpersonen av boken ;)
Luna Lovegood. Hon är speciell. Och vågar vara sig själv. Go girl! (Jag inser väl att böckerna är fiction...? Nä! ^^) Evanna Lynch.
Draco Malfoy. The bad guy. Älskar honom. Och Tom Felton. Love ♥
Tom Riddle Jr. Innan han blev Voldemort. Och älskar killen som spelade honom i andra filmen. Vad hette han nu igen? (Söker på google...) Christian Coulson!
Lucius Malfoy. En elak liten gubbe, men en snygg elak liten gubbe. Han har även världens bästa personlighet... Och roliga kommentarer. Jason Isaacs. Tony Coburn som tonåring.
Ron Weasley. Är väldigt irriterande, men gillar honom ändå. + Har ni sett hans ansiktsuttryck i filmerna. (Han spelas av Rupert Grint.) Man kan inte låta bli att älska dem :)
Bellatrix Lestrange. Vem älskar inte denna galna människa? + Att hon spelas av en av mina favorit skådespelare, Helena Bonham Carter, som bland annat spelar the Red Queen i Alice i Underlandet och Mrs. Nellie Lovett i Sweeney Todd.
Cedric Diggory. Varför skulle han dö? WHY? Snyft... Robert Pattinson ♥ ♥ ♥

Och jag måste säga, nu när jag endå pratar om Harry Potter, jag LÄNGTAR verkligen till sjunde filmen. Eller de två delarna. Fast lite ångest får jag vid tanken på att det sedan kommer vara slut på det hela :(
Får väl ta och läsa om alla böcker, och gråta över att min favorit bok sedan många år tillbaka är nu slut. Snyft.
Men, det finns en lösning! (Dam dam dam...)
Fanfiction.net, där man kan läsa alla om alla favorit böcker, filmer, tv-serier, anime och så vidare... Åh, jag vill inte att Harry Potter tar slut :(

Nu tänker jag lägga in två bilder som jag ritat. Hermione Granger och Luna Lovegood.




Ser bättre ut i verkligheten. (Förhoppningsvis...)

Eftersom att jag inte har någon aning vilken kategori det här inlägget passar in, får det hamna i Övrigt.

P.S Har varit superduktig, och inte avslöjat någonting om böckerna! (Applåder till mig ^^)


anastasia
PUBLICERAT: 2010-09-23, 13:12:26 | URL: http://anastasiaas.weebly.com

SHIT! du är skitduktig ju!



Kommentarer:

« Namn Spara info?

« E-mail(publiceras ej)

« Bloggadress

Din åsikt: